Aliaga Luthier Custom Shop

We are a workshop at Madrid South and reception office at Madrid Capital, where we make setting, maintenance, repair, restoration and building guitars and basses services.
We build handmade guitars and basses with all the respect, passion and carefully by the instruments.
Mas66 Custom Pickups: Building Custom Piuckps with “Handguided” method.
Our philosophy is all about the respect for the instrument and custom advise about the customer needs.
Regarding about our mas66 Pickups, everyone are Custom, that is, The pickups are build according to client specs, always under our advise and help to resolve doubts for finding the sound he looks for

Somos un taller de la zona Sur de Madrid, aunque tenemos local de atención al público en Madrid Capital, en el que realizamos servicios de ajuste, mantenimiento, reparación y restauración y construcción totalmente artesanal de guitarras y bajos, eléctricos, con la mayor profesionalidad, cuidado y respeto por los instrumentos.
mas66 Custom Pickups: Construcción de pastillas Custom Shop “Hand Guided”
Nuestra filosofía es el respeto por el instrumento y asesoramiento en lo que el cliente nos necesite, sin escatimar en tiempo y dedicación hasta obtener lo que el cliente quiere.
En cuanto a nuestras pastillas mas66, todas son Custom, es decir, construidas según los gustos y especificaciones del cliente, contando también con nuestra ayuda en aclararle las dudas que pueda tener a la hora de encontrar el sonido que busca.


Los comentarios están cerrados.